För mycket frisk luft?



Efter en hel dag i skogen var jag helt slut när jag kom hem. Däckade i sängen direkt. Efter lite vila upptäckte jag till min förföran att vi inte har något varmvatten i kranen och vi har inget vatten alls i duschen. Dumma hantverkare. Mitt hår är jätte smutsigt och jag som hade planerat en inpackning och allt ikväll. En av dem är på väg hit nu så jag hoppas verkligen att han fixar det för annars blir jag arg. Inte fräscht att lägga sig och sova efter fotbollsträningen om man inte har duschat efter.
PS. Är det bara jag som tycker blogg.se har varit lite dum den sneaste tiden? Den krånglar ganska mycket bland annat med centreringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0