Hatar missade samtal från okänt nummer


Precis hemkommen från fotbollsträning. Det är mycket fotboll denna vecka men måste ändå säga att jag tycker det är ganska härligt, blir glad av fotbollen! Oftast i alla fall ha ha. När träningen var slut och jag kollade min mobil hade jag ett missat samtal från okänt nummer, sånt är så sjukt irriterande. Kommer störa mig på det hela kvällen.
I alla fall så tänkte jag visa er dessa snygga uggs liknande skor. Har aldrig varit ett stort Hello kitty fan men de här var söta och det jag gillar mest av allt är leopardfodret. Hittade dem på Fokis blogg och enligt henne ska de finnas att köpa hos Sanrio men jag hittade dem inte där, de kanske är slut. Söta är de i varje fall. Ska upp tidigt imorgon och ska därför snart sova så jag säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0