Jag gillar att bo hemma

Jag måste säga att den här senaste tiden har det varit riktigt skönt att bo hemma hos mina föräldrar och jag har börjat uppskatta det mer än jag gjorde tidigare. Med tanke på hur jag har mått och mår så är det otroligt skönt att komma hem och bara höra att någon säger hej till en och att man han någon att prata med och äta middag med. Om jag hade bott själv tror jag att det hade varit mycket svårare att gå igenom allt så tack mamma och pappa =). Och lillebrorsan (när han är hemma från lumpen) som bråkar med en.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Gumman, hur är det? Är det något som hänt? Tur man har sina föräldrar då! Ringer alltid pappa när det är nåt jobbigt med faktiskt.. :) Såå vuxen blir man aldrig.. hihi

2009-09-02 @ 08:26:29
URL: http://angelikas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0