Pank!

När jag kom hem från Pilates var det tacos som gällde. Det är så skönt att det är fredag. Har haft en bra dag idag, gick på en jätte trevlig promenad med 3 av barnen på praktiken. Sedan avslutade jag dagen med pilates passet och det var jätte skönt. Det var länge sen jag tränade pilates då jag var skadad och sedan inte riktigt haft tid. Nackdelen var att jag var tvungen att köpa ett nytt gymkort idag. Har tidigare haft ett årskort som jag avbetalat varje månad men eftersom jag inte riktigt vet vart jag kommer vara i början av nästa år fick jag köpa ett halvårs kort denna gång. Så nu är halva mitt sparkonto tömt =(. Ja ja, nu blir det fredagsmys med godis, kakor och Idol tittande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅhh, svenskt godis... Mmmm...

Vill också ha!!

2009-09-23 @ 05:11:44
Postat av: Rebecca

Ja det är det bästa som finns. Antar att du bor utomlands? För visst saknar man svensk godis när man bor utomlands men samtidigt så äter man ju inte lika mycket godis då det inte är lika gott så svenskt godis har även sina nackdelar

2009-09-23 @ 17:44:43
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0