Privileged karaktärer i Gossip girl



Som ni kanske redan vet är Priviliged en av mina favoritserier tillsammans med Gossip girl som också ligger däruppe på delad första plats. Jag missade det första Gossip girl avsnittet i måndags så därför såg jag det idag istället och ni kan tänka er hur förvånad jag blev när jag såg Joanna Garcia, en av huvudrollsinnehavarna i Priviliged, i Gossip girl. Det blev helt fel för mig. Hon är ju Megan Smith för mig och inte vad hon nu hette i Gossip girl. Jag vet att det är samma personer som gjort Privileged och Gossip girl men det är lite jobbigt när de sätter in samma skådespelare i båda serierna. Jag gillar verkligen karaktären Megan så därför hoppas jag att Joanna inte stannar kvar i Gossip girl allför länge.


Kommentarer
Postat av: Esther Alenius

svar: Hej du! Jag kommer inte riktigt ihåg vart jag hittade hanskarna :P Antingen var det H&Ms hemsida, eller så googlade jag helt enkelt på svarta skinnhandskar :P

2009-09-17 @ 18:19:10
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Ok, tack!

2009-09-18 @ 19:59:01
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0