En outfit bild


Jacka: Primark, Linne: DAY, Shorts: Dotti, Väska: Billabong (?), Strumpor: Oasis, Skor: Barkins

Det var länge sedan ni fick en outfit bild men här kommer en. Jag shoppade en del  i Sydney men orkar inte fota allt och lägga upp det samtidigt utan det kommer lite då och då. Av det jag hade på mig idag kommer skorna, väskan och shortsen från Sydney.
Jag har för övrigt kommit över min Sydney deprission. Hade en trevlig kväll ute igår och imorgon ska Z laga middag till mig så jag ser fram emot det. Har massa pluggande att göra så ska ta tag i det nu men vill egentligen bara sova för jag är jätte trött. Får se om jag tar en kort power nap eller ej.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Skitsnygg outfit!

2010-04-25 @ 20:22:52
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Man tackar! Hur är det med dig, allt bra?

2010-04-26 @ 09:56:26
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0