Hösten har kommit till Australien

Bild från UTAS (university of Tasmania)

Man börjar verkligen känna hur hösten kommer. Igår när vi var i Launceston så satt vi runt tolv tiden och åt frukost ute på födelsedagsbarnets veranda samtidigt som vi njöt av solen. Det är då höstdagarna är som bäst, när solen tittar fram. Men så fort solen går i moln eller när det blir kväll så blir det väldigt kallt. På vägen hem från skolan idag kände jag att det är dags att köpa ett par vantar.
Jag har inte dirket något emot hösten, tvärtom så älskar jag hösten. Det är liksom mittemellan den varma sommaren och den kalla vintern, plus att det är jätte vackert ute.
Nu väntar jag på att middagen ska bli klar och efter fredagens middag har jag höga förväntningar. Fram tills dess måste jag verkligen ta tag i mitt arbete som ska vara klart på fredag. Arbetet jag inte ens börjar skiva, hjälp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ha d bra där borta :P när du kommer tillbaka är det sommar här... när kommer du :p ? vill du komma tillbaka? när du kommer till sommaren här måste vi bada i eriksdalsbadet. kanske kan vi ta med min lilla brorson också =)

2010-04-26 @ 10:43:39
Postat av: malvin

menar systerson

2010-05-04 @ 09:24:10
Postat av: Rebecca

japp, åh vad jag längtar till sommaren. höll på att blåsa bort idag. jag åker härifrån 1 juli så är framme typ 3 juli. japp jag vill komma tillbaka. trivs absolut här men tror en termin är precis lagom. ja eriksdalsbadet på sommarne borde vara nice, sepciellt när man kan bada ute. det låter som en bra plan =)

2010-05-04 @ 13:14:23
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0