Kaos

Okej, ett väldigt snabbt inlägg. Z skulle ungefär vid tolv tiden i natt skicka flygbiljetterna till mig för jag skulle skriva ut dem imorgon. Han skickar Y's biljett men säger sen att han inte hittar våra. Jag får panik och kollar mitt konto och inser att inga pengar dragits för några flygbiljetter. Hur dumma får vi bli att vi inte kollade detta tidigare! Vi inser att eftersom inga pengar dragits så har vi inga biljetter. Det skumma är att jag har ett bokningsnummer sparat på min mobil men vi fick inte tag på några på flygbolaget så vi chansade och bokade nya biljetter.
De biljetterna vi hade "bokat" innan hade dock gått upp i pris så vi bokade ett tidigare flyg, mycket tidigare! Vi flyger 8 på morgonen imorgon (idag), om några timmar alltså. Jag är delvis glad för att vi nu ändå är på väg men jag är pank. Trodde jag hade 500 dollar på mitt konto men nu när jag köpt både mina och Z's biljetter (eftersom han redan gett mig pengar) så är jag inte så rik längre. Har överfört pengar från mitt svenska konto men det tar 2 dagar. Får se om jag kommer hinna få pengarna alls, är gråtfärdig för hade sett fram emot det här så länge och allt bara gick fel. Hoppas verkligen verkligen att det blir en bra resa ändå.
Ska försöka få lite sömn nu, ska upp om typ 2 timmar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0