Svensk maaaat!!!!



Jag har lite tråkigt så jag googlade ikea mat och hamnade på en blogg (http://www.chocolatesuze.com/2009/03/01/ikea) och nu cravar jag svensk mat så grymt mycket. Jag kommer vara världen lyckligaste när jag sitter på Ikea i Sydney och äter köttbullar, potatismos och brunsås med daimtårta till efterrätt. Jag kommer vilja köpa med mig så mycket och kommer säker bli helt pank bara av att handla mat på Ikea. Problemet är dock att det mesta kommer vara fruset och det kommer troligtvis tina på vägen från Sydney till Hobart. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det.

Kommentarer
Postat av: Therese

kylväska med is?

2010-04-07 @ 11:36:07
Postat av: Rebecca

Jo jag funderade också på det men det kan bli komplicerat att flyga med. Det måste i så fall ner i resväskan eftersom vatten eller liknande inte får tas med i handbagaget och vi har bara en resväska på 3 personer. Men det löser sig nog, för svensk mat ska jag ha med mig tillbaka =)

2010-04-07 @ 12:32:41
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0