Vi kom iväg tillslut


Bondi beach (bild ej tagen av mig)

Efter mycket om och men kom vi iväg till Sydney och vi hade en jätte bra resa och konserten var grym! Kom hem i morse och nu känns det lite trist att vara tillbaka igen efter att ha fått känna på storstadslivet. After all är jag själv en storstadstjej och nu när jag kommer tillbaka till den lilla staden känns det sådär men jag tror jag kommer in i vanliga rutiner ganska så snart.
Det ända som var dåligt med resan var att jag totalt glömde bort att se operahuset. Det är det mest kända i Sydney och jag åkte aldrig dit. Planen var att vi skulle dit men tiden rann iväg och det glömdes bort. Jag fick i alla fall shoppa en del, se en grym konsert, sola och "bada" (vågorna var alldeles får höga och starka så jag vågade inte simma) på Bondi beach samt åka till Ikea och köpa köttbullar och svenskt godis =). Så jag är aboslut nöjd men väldigt trött så nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0