Vi vet hur det känns

Under våran lilla roadtrip häromdagen så satt vi i bilen och diggade musik och plötsligt kommer denna låt. Jag trodde det var Jason Mraz "I'm yours" så jag ville lyssna på den. Z sa att jag troligtvis inte kommer gilla låten för det var "en fransk låt" så jag blev ganska så chockad när de började sjunga på svenska. Men jag gillar låten starkt och kan inte sluta lyssna på den nu.
Idag skulle jag åkt och fiskat och jag var duktigt och gick upp vid elva och sprang en halvtimme endast för att få ett sms där R säger att vi ska åka ikväll istället, typiskt! Nu kommer jag sitta här och ha tråkigt istället. Som tur fungerar internet nu i alla fall, det har legat nere sedan lördag kväll. Så nu ska jag googla boende och shopping i Sydney.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0