Bakat!

För det första vill jag säga att jag har typ värsta oturen. Efter att ha gottt upp klockan 8 för att träna Pilates fick jag veta, när jag kom till gymet, att passen inte börjar förrän nästa vecka. Bra där! Så fick gymma utan skor istället.
När jag kom hem bakade jag i alla fall chokladmuffins med smält choklad inuti. Man skulle ha mörk choklad i och de smakade okej, tror det hade varit godare med ljuschoklad men det får bli nästa gång.
Annars ska jag forsätta slappa framför Ciminal minds, what else. Har inte så mycket för mig idag eller under helgen alls faktiskt. Ska träffa J imorgon på dagen men annars inget speciellt planerat så är det någon annan där ute som har lika tråkigt som jag denna helg, hör av er!
Update: jaha nu har jag inga planer för helgen ha ha, men det kan vara skönt det också ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0