Kläder från hela världen


Skor: H&M, Leggings: Tempt, Klänning: Supré, Klocka: Cotton on, Sjal: Primark, Armband: italiensk marknad

Nu ska jag iväg till gymet. Hade tänkt köra ben idag men det får jag skippa p.g.a. gårdagens sträckning. Låret känns bättre idag men ska nog ändå fokusera mer på vikter än kondition.
Jag tycker min outfit idag är ganska så tråkig men hann inte stå framför spegeln och prova längre så tog något enkelt, leggings och klänning funkar alltid. Däremot tycker jag det är roligt att jag oftast har kläder och accesoarer från alla sorters delar av världen. Idag har jag t.ex. smycken från Italien och Australien och kläder från Sverige, Irland och Australien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0