Marknadsfynd

Jag shoppade en del i Italien och på lördagar hade de en marknad. Jag älskar marknader!! Och eftersom vi var där 2 lördagar hann vi gå till marknaden 2 gånger. Visar er nu mina fynd från marknaden och visar er senare vad jag köpte i vanliga butiker.

Liknande skor som dessa såg jag på minst 4 personer på gatan. Jag blev helt kär. Frågade till och med en av tjejerna vart hon hade köpt dem men hon sa "inte här" på knackig engelska. När jag såg dem på marknaden sista dagen blev jag överlycklig. Inte samma skor som de jag sett på gatan men liknande. Älskar dem


Ännu ett par skor, 15 euro gick dem på


En sjukt snygg väska, syns det förresten att jag gillar brunt ha ha


En byxdress. Man kunde inte prova på marknaden så fick gissa storlek. Tyvärr var den för liten så jag fick inte på mig den men när jag gått ner i vikt kanske det går bättre. Får lägga undan den till nästa sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0