Ont i hjärtat

Idag när jag var inne i ringens köpcentrum satt en författare där och signerade sina böcker men ingen kom fram till honom. Sådant får jag så otroligt ont i hjärtat av att jag typ vill gråta. Jag undrar vad han tänker och tycker så otroligt synd om honom för att ingen vill köpa hans bok och få den signerad =(.
Sedan får jag ont i hjärtat när jag tänker dumma tankar om mina föräldrar. Jag tänker tanken och sen får jag jätte dåligt samvete. Jag får även ont i hjärtat när jag slänger mat som mamma lagat, då vill jag också typ gråta.
Jag får sådana konstigt tankar och jag får så otroligt dåligt samveta jätte ofta, även fast jag inte gjort något fel utan bara tänkt en tanke. Kan även få dåligt samvete när någon annan gör något t.ex. säger något dumt om sin mamma. Är jag knäpp eller finns det fler som mig där ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0