88 ögonskuggor i ett


Bild: bellme.se

Hos bellme.se kan man idag köpa en palett med 88 ögonskuggsfärger för 169 kronor. Det verkar vara ett bra pris och jag funderar på det men erbjudandet gäller bara idag och jag vet inte riktigt om jag har pengar just nu. Får se hur det blir men det är en bra julklapp.
Min nutrilett bantning går sådär förresten. Shaken smakar verkligen fruktansvärt och jag får inte i mig mer än 3 sådana per dag tror jag. Tog även en nutrilett bar idag och de är grymt goda, sedan fuskade jag lite och åt två knäckebrödssmårgåsar också men eftersom jag bara äter 3 shakar istället för 5 så behöver jag ju få i mig energi på annat sätt. Tanken var att hålla denna diet i 5 dagar men får se hur länge jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman, jag har ens ån palett och jag tycker den är sådär.. Skuggorna har för lite pigment i sig för att jag ska gilla den, men den är jätte poppis. Du kan söka på den på youtube och få recensioner.

2010-12-06 @ 21:45:46
Postat av: Therese

Hej gumman, jag har ens ån palett och jag tycker den är sådär.. Skuggorna har för lite pigment i sig för att jag ska gilla den, men den är jätte poppis. Du kan söka på den på youtube och få recensioner.

2010-12-06 @ 21:45:52
Postat av: Rebecca

ok, vad bra att jag inte köpte den då =).

2010-12-07 @ 09:45:51
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0