Andra advent



Andra adventsmys med mig själv. Dock saknas det julmust, pepparkakor och lussebullar men vill inte köpa hem det för det kommer inte gå åt tror jag. Men idag har varit en väldigt skön slappdag i alla fall, har någon bra känsla inombords. Tror tyvärr den försvinner imorgon när pluggstressen ramlar över mig igen men den tar jag hand om då. En av anledningarna till att jag mår så bra är för att jag bokat en resa i mellandagarna och över nyår, I can't wait. Jag berättar mer om resan imorgon eller senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ser riktigt mysigt ut.. Köp hem en julmust du.. Finns ju små, o det är ju sååå gott! Jag köpte ett sånt fyrapack med stora flaskor häromveckan åt oss.. :)

2010-12-06 @ 18:25:16
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

ja det var smart med att köpa en liten julmust, det får det nog bli till tredje advent.

2010-12-06 @ 20:49:06
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0