Beauty by Bobbi Brown


Bilder: Bobbi Brown "Beauty"

Förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera men jag har varit lite upptagen. Jag är nu i fullt schå med att packa och har en del kvar innan jag ska lägga mig. Sedan hämtar pappa mig klockan sju imorgon bitti och då bär det av till Arlanda och Dublin!!

Jag tänkte i alla fall visa er några fina bilder ur boken "Beauty, the ultimate beauty resource" av Bobbi Brown i julklapp. Jag har inte läst så mycket än men vad jag har sett är alla snygga bilder i boken. Älskar sista bilden som ligger under kapitelt "men and grooming". Ska ta med mig den till Dublin och läsa på. Redan nu har jag fått ett smart tips, att använda babyolja i duschen för att sedan endast "badda" sig med handduken istället för att torka. Annars brukar jag torka mig och sedan använda babyolja vilket kan bli väldigt kladdig, detta var mycket bättre!
Nu ska det packas vidare, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0