Criminal minds


Bilder: pandurohobby.se

Tidigare under veckan var jag inne på Panduro och hittade dessa jätte fina, ja vad ska man kalla dem? Typ väggklistermärken. Man kan klistra fast dem på väggen i alla fall och i och med att jag har vita väggar skulle det se ut som om det var målat på väggen. Tycker de är jätte häftiga men det är ju så mycket jag vill ha på mina väggar, det är svårt att bestämma sig.
Annars har jag bara legat i soffan och tittat på Criminal minds hela dagen. Skulle egentligen åkt hem till föräldrarna för att äta middag men det är bättre att stanna hemma och kurera mig. Måste bli frisk väldigt snart, har en fullspäckad vecka! Nu, åter till Criminal minds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0