Födelsedagsbilder


Jag hade lite svårt att öppna vin flaskan ha ha


J var fin i en röd klänning


Posing


J hade lite svår att rikta kameran. Hon skulle egentligen ta kort på båda oss och jag insåg att kameran var jätte felriktad och höll på att garva ihjäl mig



Egobilder


Min outfit för kvällen


Så här såg våran kväll ut igår. Det var en bra kväll men det var en del sliskiga killar där. Vi blev raggade på en del men av sliskiga, fulla och väldigt unga killar. Oj vad gammal jag är nu ha ha. Jag slutade kvällen med att säga jag fyller 25 år idag så hejdå och kände mig som en kärring ha ha.
Nu måste jag till gymet. Vill egentligen bara stanna hemma men tanken är ju att jag ska sola så det är mitt dragplåster. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0