Gårdagens outfit



Det här hade jag på mig igår när jag besökte förskolan där jag blivit erbjuden jobb, kan fortfarande inte bestämma mig =(.
Sitter just nu i skolan och lånar internet. Com hem är i alla fall dumma dumma dumma. Mitt modem har legat nere sedan i söndags kväll och imorgon ska det komma tekniker hem till mig och försöka åtgärda problemet. Det skulle inte förvåna mig om de sa att jag behöver ett nytt modem och då får vänta ytterligare typ 5 arbetsdagar eller något sånt skit. Man blir helt handikappad utan internet, speciellt när all kommunikation med min skola sker via mejl just nu. Sedan dog min studentmejl så nu har jag inte fått mejl från biblioteket och då fått en stor skuld OCH missat en viktig bok jag reserverade. Nu är den utlånad till någon annan.
Vi hörs förhoppningsvis imorgon, om teknikerna lyckas. Håll tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment

2010-12-14 @ 15:18:45
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0