Halleluja!!


Först måste jag bara sägas, dumma comhem. Mitt internet hoppar ur hela tiden så nu måste jag skriva om hela inlägget för det försvann.
Idag köpte jag i alla fall ett nytt nutrilett paket och eftersom jag var besviken på forest fruit smaken så prövade jag nu choklad och oj vilken smakskillnad. Chokladen är supergod i jämförelse med forest fruit. Sedan i torsdag kombinerar jag shakerna med mat vilke jag även gör idag och imorgon då jag äter middag borta men på måndag ska jag gå tillbaka till att bara dricka shaker igen. Förut åt jag även knäckebröd och bars men nu när chokladen är så god kanske jag kan lyckas hålla mig till bara den. Lär dock bli dyrt om jag ska fortsätta länge med det här.
Zumban idag var rolig men intruktören blandade zumba steg med egena påhittade steg vilket gjorde att jag bland annat blev lite besviken på reggetaon stegen. Får se hur hon gör i fortsättningen. Vecka 2 börjar nämligen mitt gym med regelbunda zumbapass. Äntligen säger jag bara!!

Kommentarer
Postat av: Ola Eriksson

Hej,



Det låter inget bra att nätet inte fungerar. Har du provat att stänga av modemet någon minut och sedan starta om det?



Hälsningar,

Ola Eriksson

ansvarig sociala medier

Com hem

2010-12-13 @ 09:11:24
URL: http://www.comhembloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0