I feel good



Jag är nu klar med skolan för i år =). Opponeringen gick bra och jag ska nu lägga ifrån mig mitt examensarbete fram till i januari. Nu har jag 2 väldigt roliga veckor framför mig. Imorgon fyller jag år så det ska firas med familjen och sedan med utgång, på torsdag blir det den traditionsenliga uppesittarkvällen med lillebrorsan, på fredag är det julafton, på lördag ska jag ut med några vänner och på söndag ska det packas för på måndag bär det av till Dublin, Irland. Woho, jag kunde inte vara gladare.
Resten av denna dag är dock mindre rolig, just nu tvättas det och jag måste även städa lägenheten inför familjens besök imorgon. Men min dammsugare har gått sönder så jag kan tyvärr inte dammsuga eller skura vilket faktiskt är synd för om man ska städa kan man lika bra göra det ordentligt. Ska slappa lite till innan jag tar tag i städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0