Jag älskar mat!!


Bild: weheartit.com

Jag älskar mat och nu när jag går på min nutrillet diet blir jag sugen på allt. Är väldigt sällan sugen på sallad men en klycklingsallad skulle vara så gott just nu. Även en toast som på bilden är sååå lockande just nu. Att min höjdpunkt på dagen är när jag får äta två knäckebrödssmörgåsar med kalkon är ju mindre bra ha ha. Men på fredag ska jag försöka äta en sallad eller en smörgås till lunch i alla fall. På helger äter jag ju oftast godis och chips o.s.v men min kropp kommer nog inte må så bra om jag går från att äta nutrillet och knäckebröd till att trycka i mig onyttigheter. Får försöka trappa upp försiktigt men det kommer bli svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0