Kärlek



Jag har bara några minuter kvar på mitt internet så detta måste jag skriva fort. Först vill jag bara säga att mina ögon är bättre och jag får nu använda ögonsmink och till och med linser igen men självklart måste jag slänga mina gamla linser och köpa nya men alla optiker jag gick till var stängda så det blir glasögon ikväll.

Nu vill jag skriva ett litet kärleksinlägg. Sedan jag kom hem från Australien i juli har jag varit otroligt lycklig och det finns ingen annan jag kan tacka än mina underbara vänner, nu vet vilka ni är!! Tack vare er kan jag sitta på tunnelbanan och bara le för mig själv och känna mig otroligt lycklig. Jag hoppas att detta håller i sig under 2011 för 2010 har varit ett underbart år. Gott nytt år på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu får du fixa like-knapp till bloggen känns ju onödigt att gå in o kommentera att man gillar d du skriver. :-p

2011-01-02 @ 15:15:04
Postat av: Rebecca

Ja det hade varit bra men jag vet inte hur man gör, jag tror inte d går att fixa genom blogg.se

2011-01-06 @ 15:49:24
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: M

Gulligt inlägg :D Söööötis

2011-01-08 @ 13:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0