Lots to do

Min lillebrors julkration


Pappa förklarar maten på julbordet


Andra delen av julbordet


Julgranen dekorerad av mig och lillebrorsan



Mamma och morfar


Igår var en väldigt mysig och bra dag. Jag och lillebrorsan kompromissade för första gången om julgranen och kom överens om att endast använda blåa och röda färger, och snyggt blev det.
Idag känns det konstigt nog lite tomt men det känslan försvinner förhoppningsvis snart. Jag hade tänkt lägga upp en bild på mitt hemskt stökiga kök men det kändes väldigt tråkigt så ni fick julbilder istället. Dock måste jag ta tag i det hemska köket samt resten av lägenheten snart. Det är verkligen jätte stökigt och jag får sällskap ikväll innan utgången så det måste storstädas nu. Vet inte riktigt vart energin ska komma ifrån bara. Hade även 5 kassar med mig hem från familjen, bland annat en dammsugare och en resväska. Det är väl bara att skruva upp musiken och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0