Min fredag består av:



Jag försökte blogga igår kväll men då gick det inte att logga in på blogg.se, ggrrr.
Idag har jag i alla fall en del att ta tag i. Jag ska först försöka plugga lite eftersom jag ska skicka in mitt arbete för opponering på söndag och jag kommer inte hinna plugga imorgon eller på söndag. Sedan ska jag bege mig till gymmet och sedan blir det party hemma hos J&M. Ska dock upp tidigt imorgon för då ska jag stå och sälja på loppmarknaden i Vårberg så det blir inte värsta partykvällen kanske. Men å andra sidan så säger jag alltid så och sen blir det ändå inte som planerat ha ha.

Kommentarer
Postat av: Jenslinnea

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-19 @ 13:14:22
URL: http://jenslinnea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0