Nyårsmask



Bilder: accessorize.com

Bilder: accessorize.com

På nyåsafton ska vi gå till en klubb i Dublin där de alla på festen ska bära mask. Har man ingen mask får man en i dörren men vi vill självklart ha en snygg mask så därför var jag och J på maskjakt idag. Hon hittade en inne på Buttricks och jag hitade min inne på H&M. Jag tycker min är okej men inte wow. Sedan skulle jag hellre ha en svart mask då jag har en svart klänning. Tar med mig denna mask men ska även kolla på Accessorize i Dublin för på deras hemsida har de i alla fall snygga masker.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*



http://vadfanskajagheta.se/2010/december/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2010-12-23 @ 10:13:30
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0