Sååååååååå trött



Var som sagt hemma hos M igår, sedan hängde jag lite i kön till Laroy, sedan drog jag till Snaps och sedan tillbaka hem till M. Var hemma runt fyra tiden i morse och sedan ringde klockan 7.45. Jag drog motvilligt på mig kläder och smink och satte mig på tunnelbanan till Vårberg. När jag väl är där ringer jag mamma, som till min förvåning fortfarande är hemma. Hon säger då men vi ska ju träffas om en timme. Då har jag gått upp ur sängen och åkt hela vägen till Vårberg en timme för tidigt, snark!
Nu är jag hemma igen för att hämta en sak och om 5 minuter beger jag mig till Vårberg igen. Jag och mamma ska stå på Loppmarknaden där och bland annat sälja mina gamla kläder, jag är där fram till 16.00 idag så kom förbi vettja (om jag orkar hålla mig vaken tills dess vill säga)!!


Kommentarer
Postat av: - VIKTORIA '

vem är M? :D

2010-12-18 @ 11:53:18
URL: http://vikzan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

M är min kompis malvina =)

2010-12-18 @ 17:10:57
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0