BBQ dags

Är ledig idag och det är BBQ på stranden som gäller om typ en kvart. Jag är fortfarande inte helt bekväm i att åka iväg på grejer med folk jag inte känner, speciellt när man aldrig vet vilka det är som åker med. Vissa kan jag prata väldigt mycket med men om de människorna inte är med blir det lite jobbigt.
Som igår t.ex. så gick en del av tjejerna hem tidigare än mig. Jag ville stanna så jag gjorde det. Vi drog till en klubb och först dansade alla tillsammans men sen började folk dra iväg och helt plötsligt var det bara jag och en kille till kvar från Fisher. Sen drog han också och då följde jag typ efter som en svans ha ha men sen hittade vi resten av gänget igen och nu har de till och med skrivit saker om mig på tavlan vid allrummet. Så idag blir en intressant dag antar jag och ikväll är det kryssning som gäller. Det känns bättre för då åker de flesta utbytestjejerna med också. Bye now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0