Galet värre



Har nyss kommit hem, klockan är typ 4 på morgonen. Gick ut med min nya japanska kompis och vi hade det grymt bra. Började på en klubb som spelade hiphop, rnb och latino musik. Trodde verkligen inte de spelade det här men tydligen gör de det. Sedan fortsatte vi till en klubb som skulle bara öppen till typ 9 på morgonen men de stängde en halvtimme efter vi kom dit så då hyrde en av killarna vi var med stället. Så sjukt. Så vi var typ 10 personer där inne alldeles själva vilket var grymt och de spelade låten Båten Anna vilket gjorde min kväll ännu bättre. Nu ska jag sova och verkligen försöka sova ut imorgon men ska träna Zumba nere på gymet vid 2 så får inte sova jätte länge men kan alltid gå och lägga mig igen efteråt. Godnatt everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0