Stolt!



Kan ni se vad det är på min tallrik? Det är inte lätt att gissa men det är pannkaka ha ha. Jag försökte göra pannkaka till lunch men det gick mindre bra då R inte har någon bra fungerande stekpanna. Det som finns att välja mellan är en elektrisk stekpanna som blir varm och kall om vartannat eller en stormköksstekpanna ha ha. Så tro mig, jag kan egentligen laga pannkaka men idag gick det inte alls bra!
Måste för övrigt säga att jag är väldigt stolt över mig själv. Även mamma var stolt över mig och kvinnan från Stockholms universitet som hjälp mig komma iväg till Australien var glad att jag åker genom deras institution. Jag är stolt för att jag klarade av att ta körkort trots motgångarna, jag är stolt för att jag vågat åka hit, jag är stolt för att jag inte gav upp när det krånglade med visum och engelska test. Jag är helt enkelt väldigt stolt över mig själv och tycker jag förtjänar en klapp på axeln =).


Kommentarer
Postat av: Therese

Det har du helt rätt i!!

Många kramar till dig som är superduktig!! =)

2010-02-10 @ 10:08:03
Postat av: Rebecca

Tack =). Kram!!

2010-02-11 @ 11:58:32
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0