Försöker reda ut denna soppa

Jag har spenderat morgonen med att skicka iväg tusentals mejl för att försöka reda ut allt detta. Det är mer komplicerat än det låter men jag orkar skriva allt här och ni orkar troligtvis inte läsa allt heller. Den korta versionen är i alla fall att först måste jag se vad de säger efter jag bett dem att göra ett udantag, gör dem inte det måste jag göra testet för att sedan försöka lista ut om jag ska åka om 3 veckor som planerat eller efter att jag fått mina testresultat.
Det är kväll i Australien nu så jag får inga svar därifrån förrän ikväll om jag har tur vilket är lite nervigt då det bara finns 9 platser kvar till engelska testet. Vilken soppa. Jag är i alla fall inte helt förstörd längre, jag grät nog ut varenda tår igår, men jag är väldigt frustrerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0