Jag missade nästan mitt flyg

Jag landade i London cirka 2 timmar innan mitt nästa flyg skulle lyfta så jag kollade lite i butiker och slog med sedan ner för att vänta på att gaten skulle öppna. Tiden på när flyget skulle lyfta stämde inte riktigt med min biljett. Enligt listan skulle planet lyfta 16.35 istället för 17.00 men då jag fått mitt boarding kort i Hobart tänkte jag att det kanske ändrats. När gaten sedan öppnade insåg jag att det flyget var ett SAS flyg och jag skulle flyga med Brittish airways. Jag fick lite smått panik men frågade hon som tog emot biljetterna och hon sa att jag skulle vara på terminal 5 och inte 3, hur kunde jag ha missat det? Då var klockan ungefär 16.40 och mitt flyg skulle lyfta 17.00. Jag sprang så fort jag kunde med mina 4 väskor för att sedan komma till terminal 5, 5 minuter innan gaten stängde för att inse att flyget var en halvtimme försenat. Men det kanske var tur för annars hade jag kanske missat flyget.

Nu bjuder jag på bilder. Första bilden är den fina utsikten från Hong Kongs flygplats. De andra bilderna är mina köp på flygplatserna. Köpte en parfym, som jag till min besvikelse trodde skulle vara större, en bodyspray samt en typ tandkräm som gör tänderna vitare. T-shirten köpte jag på rea hos FCUK och bikinin hann jag köpa i London på Accessorize medan jag väntade på mitt försenade plan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0