På två veckor har jag gått ner...


T-shirt med axelvaddar: Weekday, Shorts: second hand, Skor: USA

Enligt vågen igår har jag på två veckor gått ner 1,5 kg men jag åt onyttig mat igår så enligt vågen idag har jag endast gått ner 1 kg. Men jag tycker det är starkt jobbat på endast 2 veckor, hoppas det fortsätter så och inte bara stannar helt plötsligt. Dock är det ibland (bara ibland) lite bra att ha gått upp i vikt. Shortsen jag har idag t.ex. har tidigare satt ganska så löst på mig men nu sitter de perfekt runt låren och rumpan även om det stramar lite vid magen. Är det okej om jag endast går ner i vikt runt magen och insida lår? I wish!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 08:58:48
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

You look lovley Becci!!! Sluta vikthetsa! Kram

2010-07-16 @ 09:20:24
Postat av: Rebecca

Millah: Ok, det ska jag kolla in

Anonym: aw tack, jag vill bara komma i mina kläder igen, speciellt mina sommarshorts =). kram

2010-07-16 @ 22:51:00
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0