Små söta presenter som fick mig att gråta

När jag åkte från Hobart bytte jag och Z presenter, avskedspresenter. Jag fick inte öppna min förrän jag landade i Melbourne. Han gav mig en liten påse med massa små presenter i. Det första var ett stort kort med foton på oss samt en avskedstext. Sedan gav han mig presenterna nedan. Han sa att alla hade en speciell mening och alla hade en liten separat lapp till dem som förklarade vad de betydde. Hur gulligt är inte det? Vilken kille fixar allt detta och köper massa pennor och färgat papper och klipper ut och fixar med foton för att göra det speciellt? När jag öppnade paketet med nallarna (som typ ska föreställa oss, killen ser lite ut som Z fast nallen är mörkare och jag älskar rosa och är liten av en elefant ha ha) så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Så där satt jag på Melbournes flygplats och grät. Tack Z, jag saknar dig!




Kommentarer
Postat av: zankee

Oh yeah ! take care of them okie ! :-)

miss ya daim !

2010-07-05 @ 18:10:07
Postat av: Rebecca

i will, they r sitting on the table next to my bed =). miss u too!!!

2010-07-05 @ 21:33:46
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0