All you can eat

Jag har precis kommit hem från Pizza huts all you can eat och oj är jag mätt! Man betalar endast 70 kr och man får äta hur mycket pizza, pasta, vitlöksbröd, frukt, grönsaker samt efterätt man vill. Dricka ingår ej i priset men jag tycker ändå det är ett väldigt bra pris. Efterätten var deentivit min favorit då det fanns choklad brownie, chokladmousse, gele, glass samt marshmellows, strössel och typ små chokladbitar man kunde ha ovanpå glassen. Efter en sådan måltid är det nu dags att plugga och sedan blir det lite magträning i rummet istället för gymmet.

Kommentarer
Postat av: zankee

What about the place where we went after the pizza hut ? haha

2010-06-11 @ 10:21:45
Postat av: Rebecca

Ha ha sshh that's a secret =)

2010-06-13 @ 13:02:06
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0