En sista middag

Precis hemkommen fran en valdigt trevlig middag pa ett stalle som hette Hog's. De salde biff med olika saser, det var hur gott som helst. De hade till och med bearneise sas vilket ar ganska ovanligt att hitta utanfor Europa. Det var min och Y's sista middag tillsammans sa det var lite sorgligt. Vi gav varandra presenter, jag gick lotion och duschcreme av henne plus ett jatte fint kort. Kan ni se vad klistermarkerna stavar? Jag gav henne en liten kub med tva chlownfiskar i och sa att det var vi och aven om vi ar langt ifran varandra sa kommer vi alltid vara tillsammans i den lilla kuben =).
Ska forsoka komma upp tidigt imorgon for att komma till Salamanca market, far se om jag lyckas komma upp ur sangen ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0