Hejda, =(

Jag har precis skrivit ett inte sa roligt kort, hatar att saga hejda. Ibland ar det lattare att inte saga hejda. Idag ar med andra ord inte den basta dagen. Har packat allting nu. Skickar hem tva lador som vager typ 12 kg. Skulle skicka via bat som skulle ta typ 3 manader men R kan fixa rabatt sa han skickar ladorna via flyg for samma pris, perfekt! Min resvaska vager 22 kg, far ha 23 kg, mitt handbagage vager typ 5 eller 6 kg, far ha 7 kilo. Datavaskan ar full med sladdar, 3 par skor, en troja samt underklader. Hoppas verkligen inte de kollar den. Sa allting har fatt plats men allting ar ocksa fullsmockat, kommer bli jobbigt att resa med allt detta sjalv.
Mitt flyg fran Hobart lyfter klockan 5, ar i Melbourne en timme senare, vantar dar i 5 timmar och flyger sedan till London. Ar i London imorgon och ar hemma i Stocholm torsdag kvall. Nu ska jag spendera sista tiden med Z, hors kanske i Melbourne eller i Hong Kong. Hejda sa lange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0