I love yous, tarar och gladje

Minipannkakor vid Salamanca market
B i New Sydney hotel
Idag har bade varit en bra och en lite dalig dag. Dagen borjade med att jag vakande klockan 8 for att bege mig till Salamanca market. Var inte ute efter nagot speciellt men hade inte varit dar forut sa idag var sista tillfallet. Kopte iaf en tygvaska. Sedan var det dags for min sista fotbollsmatch. Forlorade med vet inte hur mycket men vi hade endast 7 spelare mot 11. Var ganska sa frustrerade over det men det gick over.
Innan matchen tog jag farval av Y vilket var sorgligt men jag ar otroligt glad over att hon funnits i mitt liv.
Sedan blev det tacos samt bio och ar nyss hemkommen fran New Sydney hotel och kom verkligen hem med ett leende. Min tranare B spelar i ett coverband dar han ar sangaren och jag och Z gick dit for en drink samt lite musik av B himself. Det var en otroligt glad stammning och min kvall avslutades perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0