Jag har avklarat en termin av australienska studier!



Idag hade jag min sista, och enda, slutenta. Jag är nu officiellt klar med min utbytestermin i Australien. Det har gått otroligt fort och jag har verkligen haft det roligt. Så för att fira detta blir det utgång ikväll med LBD party där första pris är 100 dollar presentkort i en väldigt trevlig butik samt 50 dollar i handen. Jag har en del korta svarta klänningar i garderoben så jag hoppas på att få vinna något i alla fall.
Sedan. för att fira ännu mer och för att få njuta av mina första dagar av semester samt mina sista dagar här så åker jag och Z till Melbourne imorgon. Can't wait, jag är just nu en väldigt lycklig människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0