Jag måste erkänna...

Jag måste erkänna att sedan jag kommit till Australien har jag gått upp sjukt mycket i vikt. Har inte vägt mig officiellt men vet inte om jag ens vill veta hur mycket jag gått upp. När jag kom hit var jag säker på att jag skulle gå ner i vikt då de inte har lösviktsgodis samt stora chipspåsar och dipp men köket här är sämst och det är ganska så jobbigt och komplicerat att laga mat. Alternativet är då att äta i Peppars eller snabbmat och det blir en del snabbmat tyvärr. De sista veckorna här, när jag inte har så mycket skola, ska jag försöka gå ner lite i vikt igen dock är det inte heller bra att gå upp och gå ner i vikt hela tiden och det syns på min kropp, har tyvärr en del hudbristningar. Men jag ska göra mitt bästa för hur min kropp är just nu är inte acceptabelt!

Kommentarer
Postat av: zankee

hahahahaha!!

2010-06-07 @ 10:11:47
Postat av: Rebecca

Very funny meany!

2010-06-08 @ 07:05:14
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: malvina

när kommer du tillbaka då :P

2010-06-14 @ 16:16:06
Postat av: Rebecca

Om två veckor, är hemma 1 juli.

2010-06-15 @ 04:50:13
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: Malvina

Du missar min födelsedag... Vi är fyra som kommer bila till Gbg, har bokat lyxsvit och bästa passet till Liseberg. Kommer bli kul!

2010-06-15 @ 10:31:18
Postat av: Rebecca

aaww fan vad synd. men vi far fira din fodelsedag pa nagot annat satt nar jag kommer hem istallet. nagot speciellt du skulle vilja ha fran australen? ingenting som vager for mycket dock for har knappt tillrackligt mycket vikt att ta hem mina egan saker ha ha.

2010-06-16 @ 16:20:30
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0