Tillbaka fran Melbourne

Nu ar jag tillbaka fran Melbourne och har endast en vecka kvar i Australien. Kommer flytta fran mitt rum pa fredag och kommer inte vara i mitt rum sa mycket idag och imorgon sa ni far leva med inlagg utan de 3 sista svenska bokstaverna.
Har faktiskt inte shoppat sa mycket men lite saker blev det. Hittade bland annat ett shopping center dar alla butiker var outlet butiker, precis som i USA. Helt perfekt. Manga butiker hade aven rea och sa besokte vi DFO som ar ett valkant shopping center med outlet butiker. Visar er sa smaning om vad jag kopte men redan nu far ni se ett par skor. 3 dollar (21 kr) kostade dem, helt sjukt!
Det kanns lite konstigt att vara tillbaka i college och om jag ska vara arlig sa ar idag den forsta dagen jag ser fram emot att aka hem. Ar lite trott pa Fisher, ar trott pa Hobart och ar trott pa vinter och kyla. Dock ar jag inte trott pa vissa personer och det kommer gora ont att saga hejda men det ar en del av livet antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0