Australien shopping



Det blev inget strandhäng idag då vädret inte tillät det, istället åkte vi till ett shopping center och åt Nandos som är typ bäst (http://www.nandos.com/) och så shoppade jag lite i K-mart. Sedan gymade vi och nu ska vi laga tacos.
Idag köpte jag skorna och linnet. Skorna är typ Reebok kopior men de är snygga. Klänningen köpte jag second hand förra veckan. 3 dollar (ungefär 21 kr) kostade den!
Jag och Y pratade för övrigt lite om varför i stort sett alla länder förutom Australien har någon sorts klädbutik som är en kedja så som H&M, Urban Outfitters. Hon sa att det kan bero på att årstiderna här inte stämmer överens med andra länder så som Europa och USA vilket kan stämma. För inga av klädbutikerna här (förutom k-mart då) är kedjor som sträcker sig utanför Australien, möjligtvis Nya Zeeland. Vad tror ni?
PS. Tack Y för att du kunde hantera mina humörsvägningar idag =). Mår mycket bättre nu!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka snygga skor!!! Dem e asläckra juh, ja vill osså!! :P

2010-03-26 @ 13:51:25
Postat av: Rebecca

Förlåt för att jag svarar så sent Therese, vet inte varför bloggen inte visar kommentarerna. Tack, de är as bekväma också. Lever typ i dem ha ha. Och de kostade endast 100 kr men de lär inte hålla så länge

2010-04-05 @ 11:50:43
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0