Bad to the bone!




Förlåt för att jag är så dålig på att blogga men går överförde jag pengar från mitt svenska konto till mitt nya australienska men sedan insåg jag att pengarna hade dragits men de har ännu inte laddat på mitt australienska kort vilket oroade mig då jag överfört hela min hyra. Jag har i alla fall därför inte kunnat betala för internet men är nu hemma hos en kompis och snor hans internet. Banken sa i varje fall idag att det tar ungefär 48 timmar innan det är överfört.
Outfit bilden är från igår, idag glider jag mest runt i bikini. Shoppade lite igår, kan visa er sedan. Idag är det onsdag vilket betyder 3 dollars drinkar så ikväll blir det party som alla andra onsdagar. Now, back to the sun.

Tröja: Fashionista, Linne: Gina TRicot, Kjol: second hand, Leggings: Forever21 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0