En intressant kväll

Igår träffades vi i sällskapsrummet vid kvart över åtta. Lifers ville inte berätta för oss varför vi var där. De började med att dela upp tjejerna och killarna, sedan sa de att alla freshers var tvugna att lyda the lifers, vi fick inte prata och vi fick inte skratta. Sedan fick vi ta på oss sopsäckar och fick två blåa sträck ritade på våra kinder. Sedan begav vi oss till skogen. Där fick vi gå på ett led och en av lifer tjejerna skrek what do you do when your mate falls down och vi var tvugna att svara you pick them up. Sedan tog dem ner oss en och en och vi fick stå framför alla lifers och svara på frågor som sedan slutade med att vi var tuvgna at säga mitt namn är fresher shit rebecca. Sedan fick vi lära oss sånger om Fisher och sist skulle alla tjejer ställa sig upp och säga vilken fresher kille och vilken lifer kille som var hetast.
Det roliga med denna kväll var att om man skrattade eller pratade så blev man straffad i form av en typ vin shot och jag skrattade sjukt mycket så jag tror jag blev straffad mest. Delvis för att jag skrattade, delvis för att mitt alarm på mobilen ringde, delvis för att jag pratade och delvis för att jag tittade på någon hemlig snubbe de kallade the wisard. Men det var en rolig kväll som avslutades med gratis pizza.
Nu sitter jag facebookar och väntar på att min nästa lektion ska börja. See u later!

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha låter ju grymmt kul!!

2010-03-09 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0