Formell middag

Igår hade vi en formell middag, vilket bestod av god mat och väldigt många fulla människor. Innan middagen hade jag ett shoppinguppdrag, att hitta en klänning. Jag shoppade i stort sett hela dagen och hittade ingenting. När klockan var fem och butikerna började stänga var jag jätte irriterad för jag hade verkligen ingenting att ha på mig. Två av tjejerna kom dock in till stan och hjälpte mig och helt plötsligt hade jag hittat två jätte snygga klänningar till ett jätte bra pris.
Efter middagen gick vi på fest där alla blev utslängda av polisen (något med att man inte fårt dricka utomhus tror jag) och sedan gick vi vidare till en klubb. Nu ska jag få i mig lite frukost och sedan springa iväg på zumba och pilates. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0