Galenskaper

Det har varit ganska mycket de senaste dagarna. I onsdags gick vi ut som vanligt, och efter vi varit ute på en pub så var det room party som gällde. Inte en jätte bra idé när man har skola klockan 9 dagen efter och inte får missa lektionen då jag missade den förra veckan. Jag mådde piss på torsdagen och så fort de tagit närvaro så drog sprang jag hem till min säng.
Igår så klädde de ut alla freshers, killarna fick ha på sig klänningar och tjejerna hade roliga kläder i allmänhet. Jag hade ett par shorts med en syor rumpa baktill. Sedan gick vi till en pub klädde så. Dock var jag alldeles för trött, hungrig och bakis för att kunna ha kul så jag gick hem ganska så tidigt. Här kommer i varje fall lite bilder från onsdagen och torsdagen:

Jag snodde an av killarnas keps


Jag kom inte alls ihåg att jag tog dessa bilder eller att det ens hände men när jag såg bilderna fick jag flashbacks. Z och J rufsar till A's hår ha ha.




Bilder från igår (torsdag). Så här såg vi ut när de hade klätt ut oss


Om ni ser vart pilen pekar så ser ni hur min bakdel såg ut =)


Vi lekte en lek där man skulle få över en apelsin till andra sidan genom att krypa med händerna bakom ryggen. Mitt lag vann =).


Detta var min favorit utklädnad, jag hade velat haft den. Världens grymmaste skidklädsel.


Så här såg några av killarna ut


Sedan var det dags för vad de kallar ett boatrace. Vet ej varför det kallas så och när jag frågade visste dem inte heller. Det går i varje fall ut på att några fresher killar och några fresher tjejer tävlar mot lifer killar och lifer tjejer om vem som kan dricka upp sin öl först. När personen bredvid har druckit upp sin öl och satt glaset på huvudet får nästa person börja. Den raden som är klar först vinner. Tyvärr förlorar alltid the fresher ha ha.



Blogg.se vill inte riktigt (inget ovanligt där tyvärr) så därför får ni fler bilder senare för just nu tar det jätte lång tid eller så fungerar det inte alls och jag måste springa ner till gymet innan det blir tacos middag ikväll. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0