Halvnakna killar



Jag sitter här och är så jätte jätte frustrerad över att jag inte kan rita. Kan inte någon bara rita ett självporträtt av mig och mejla över? ha ha. Måste ha ritat klart något sorts självporträtt tills på måndag och tänkte att jag borde i varje fall kunna rita av en bild på mig själv som bebis men inte ens det kan jag. Sjukt frustrerande!
I varje fall så var vi på någon sorts fest igår. De har namn för alla sina fester. Hemmafester kallar dem för housewarming party och festen igår hade också något namn men kan inte minnas vad de kallade det. Festen var i alla fall utomhus och drickan var ganska så billig. Vi dansade fram till midnatt och sedan hade vi roomparty och sedan satt jag bara uppe och pratade till 6 på morgonen.
Vaknade runt ett idag och då hade L lagat lunch. Ikväll ska Y laga middag och sedan blir det utgång. Jag har välrdens bästa vänner här! Gratis och färdiglagad mat är alltid trevligt =) och Z ska köra mig och L till the bottleshop senare.
Jag har cirka 3,5 månad kvar här och jag hatar att jag måste åka, det kommer vara jätte svårt att lämna alla men måste verkligen försöka njuta av att vara här!

Kommentarer
Postat av: TE

Housewarming party betyder inflyttningsfest. kan ju vara bra att veta

2010-03-17 @ 22:00:08
Postat av: Rebecca

Jo jag fick det förklarat för mig efter jag skrev inlägget. Varför jag var förvirrad dock var för att varje gång vi gick på en hemmafest så kallade dem det för en housewarming party men tydligen var det många som var nyinflyttade =).

2010-03-18 @ 04:16:41
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: Vemundhedda

Very interesting & professional site.

2011-06-13 @ 12:19:24
URL: http://vemundhedda.blogmentions.com
Postat av: Vemundhedda

Very interesting & professional site.

2011-06-13 @ 12:19:34
URL: http://vemundhedda.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0