I've still got it

Jag ska snart iväg och filma mitt Ident projekt inom E-media, vill verkligen inte göra det idag då det är jätte varmt och fint väder ute men har tyvärr inget val då vi ska börja redigera imorgon och måste ha filmat klart.Slutade runt ett tiden idag och min plan var att plugga fram tills jag skulle iväg men jag är alldeles för okoncentrerad i denna värme så jag sitter hellre ute och solar ha ha.
Det bästa med dagen idag var när en äldre dam stoppade mig och min kompis och sa that is beautiful. Jag förstod inte riktigt vad hon pratade om förrän hon sa is that irish, scottish? Hon pratade om min accent som hon tycker var jätte vacker. Jag älskar att jag fortfarande har lite av min irländska accent kvar och att folk hör den =).
Just det, igår gick jag ut men bara i en timme och jag drack endast en drink. Jag är väldigt stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0